madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, september 08, 2009
Midlertidig
Jeg kommer ikke til å legge ned bloggen bare fordi jeg ikke har oppdatert på en måned. Jeg regner ikke dette innlegget som et ordentlig heller.

Men for at dere, mine trofaste lesere skal slippe å pese med å sjekke om jeg har oppdatert, gir jeg dere i mellomtiden en svært enkel oppgave: skaff RSS-leser. (Denne går åpenbart ikke ut til dere flinke rss-følgere. Men det skjønte dere.)
posted by madeleine @ 19:35  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker