madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, september 18, 2009
Sånn er livet.
It happened to me, and it can happen to you. (...) Is it real, is it fake, is this game of life a mistake?

Det første året i Oslo, så jeg på livet som en eksponentialfunksjon (f(x) = e^x). Det andre året mitt i Oslo (/Afrika), så jeg på livet som en slags sinuskurve (f(x) = sin x). Det tredje året mitt i Oslo var mer logaritmisk (f(x) = ln x).

I år, eller, i hvertfall de siste månedene har jeg hatt problemer med å plassere livet i en kjent funksjon. Mamma og pappa er ikke lenger sant, som man kan si det, og ting er vondt og godt om hverandre og ting forandrer seg. Jeg har aldri vært så stor fan av forandringer.

Jeg ville ikke ha fostersøsken, for eksempel. Men de er nå fine, og jeg er så utrolig glad i dem. Jeg ville ikke dra til Afrika, men dro, ble lei (meg), og dro tilbake, og samtidig tok det ikke veldig lang tid før jeg stadig vil nedover igjen.
Så håpet mitt er at også denne forandringen, etter antagelig mye vondt, vil bli til det bedre. At ting roer seg. En gang.

Og så vet jeg jo at vennene mine, de fantastiske vennene mine, ikke blir så innmari sure, for de skjønner at ting er vanskelige nå, men at det blir bedre etterhvert, at Madeleine blir bedre etterhvert.

Også skal jeg og Ida Marie flytte. Så det blir fint. Til en større leilighet, mer sentral, og mindre i leie.
posted by madeleine @ 23:12  
1 Comments:
  • At 8/10/09 18:57, Anonymous Annie Helen said…

    Du er nydelig Madeleine:) Vi får ta en kaffe snart (selv om African Time fortsatt er savnet:)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker