madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
søndag, oktober 04, 2009
Harmoni
Jeg lister meg ut, han sover, jeg dusjer og steller meg, tar på bestefars hatt, tjukt skjerf i halsen, jakke, skinnstøvletter. Jeg er kul nok til å møte Løkka en søndags formiddag.

Appelsinjuice & Dagbladet på 7-eleven, brød på Godt Brød, kaffe til gutten på Kaffebrenneriet. Jeg føler meg offisielt som en hipster, og er svært fornøyd med å være fresh og på ingen måte se ut som jeg har sovet lite. Det hadde jeg ikke heller.

Harmonien får riper når det løper unger i beina på meg overalt. Tydeligvis har generasjonen som "oppdaget" Løkka passert tredve og fått avkom.

Så tripper jeg hjem igjen. Lister meg inn med kaffen til gutten. Koser ham på ryggen. "...og nå skal vi ha fin frokost!"

Det er noe med søndager.
posted by madeleine @ 20:58  
1 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker