madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
onsdag, oktober 14, 2009
I blodet mitt
Det ligger i blodet mitt. Mens andre søker mot hverandre, mot lys og varme, vil jeg noe annet, Det ligger i blodet, sier jeg, og mener det, jeg kommer meg ikke videre før jeg lytter til pumpen som ikke lenger fungerer som den skal, blodet holder seg rundt hjertet og gidder bare å sjekke at det slår, jevnt, inntil jeg har tatt beskjeden, tatt steget. Jeg stikker av. Det ligger i blodet mitt. When the going gets tough, the tough gets going, til et sted hvor jeg kan tillate hjertet å sende blodet ut, til fingertuppene, til øyelokkene, til hodet. Andre søker hverandre, det er fint det, altså, det bare ligger ikke i blodet mitt.
posted by madeleine @ 11:37  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker