madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
onsdag, november 25, 2009
Det går ikke opp!
Det er jo merkelig, svært merkelig at jeg som studerer matte og statistikk, og vet særdeles godt at 1 + 1 = 2, at ting bygger på hverandre, jeg blir bare sittende og sikle på masterprogrammet

Bioinformatikk og biostatistikk

- for det klarer jeg fint, men å åpne boka i statistikk, lese hardt og motivert til eksamen(ene) som på alle måter er nødt til å gå bra for å i det hele tatt nå frem til masterstudie, det skjønner jeg liksom ikke helt i praksis.

Nei, for det er nok lurere å spise kake, lese blogger, rydde, sende klagemeldinger til alle mine venner, sove, bruke lang tid på å kikke på boliger i Finnmark (!) og å altså sikle på masterprogram.

Ja, Madeleine. Kjempebra.
posted by madeleine @ 14:13  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker