madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
lørdag, november 14, 2009
Huskeliste til neste gang...
...H&M hyrer inn store designere til å lage klær, eller lignende hendelser.

- Mye klær. Sats på ullstrømper & snowboarddress.
- Sitteunderlag.
- Underholdning, typ iPod med filmer
- Kveld/natt før: vær oppe/ute til klokken to-tre, gå hjem, skift, gå ut.
- De første stiller seg i kø HALV FIRE.


Det var også noe svært primært over instinktet som plutselig brettet seg over meg når dørene åpnet og det var min tur til å gå inn. Og ikke minst, det viste seg å være utallige bitcher ute og gikk. Jeg trodde slikt bare skjedde i Hollywood.

Jente#1 - Sympatisk
Jente#2 - Bitch

J1 & J2 tar i samme plagg samtidig. J2 prøver å nappe det til seg.
J1: Unnskyld, kan jeg se litt mer på det? (etter min forståelse skulle hun sjekke størrelsen)
J2 ser dumt på J1.
J2: Seriøøøøst?

---

(fake?)Burberry-røykedame - generelt litt ovenpå
Venninne - uten videre observert personlighet

Brd til venninne: Det verste er at ingen av de som står i kø her har stilen til Jimmy Choo... Skjønner ikke at de gidder.

---

Og jeg har aldri hatt så mange jenter kikke meg fra tå til hode eller omvendt med et så judgemental blikk...

---

En annen, trivelig tilfeldighet er at nettopp klokken HALV FIRE satt jeg våken på jobb i en slags mellom-sove-transe, jeg hadde våken nattevakt for første gang, og bestemte meg, muligens litt under påvirkning av Jimmy Choo, for å kjøre løpet ut - ikke sove før til natten etter, og dette skal også inkludere svigerfamiliemiddag & -kveld før jeg lukker mitt øye.
posted by madeleine @ 13:22  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker