madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
mandag, november 30, 2009
Ønsker under en stjerne


Et nytt medlem av Bull-familien
(Ninja-Bull)




Jeg dør, hvis jeg ikke får en sånn. Nesten, that is.

Dette var de dyre tingene. Nå følger "behovseksjonen".




Mikrobølgeovn er en svært fin ting, og sammen med en...




...brødrister hadde den forminsket mengde mat som hives i dette hjem betraktelig!




Dette er for eksempel en svært fint redskap for å lage selvbakt brød -




- men med muligheter for at jeg trenger et slikt. Har et forkle som er særdeles stygt og stammer fra øl-/oktoberfest på Chateau Neuf. Neuf said.




For å redde enhver dårlig dag. Jeg blir ikke lei. Jeg gjentar: jeg blir ikke lei. Her kan den kjøpes, og ja, jeg vet vi fortsatt er i behovseksjonen.




For å redde enhver dårlig dag. Edin Løvås er attpåtil en fantastisk, fantastisk mann. Her.


Så over til kanskje den triveligste delen; abstrakte, uoppnåelige ønsker, altfor store ønsker, og ønsker som jeg alltid blir glad for og aldri får nok av. (Orket ikke finne flere bilder i kveld, i tillegg var ikke alt like lett å illustrere.)

Fred på jord.
At alle er venner.
Pusekos.
Egen leilighet med ordentlig tregulv og kanskje den er på loftet, gjerne store vinduer og gamle tapeter. Åh!
Tekanner.
Tekopper.
Kjoler.
Tegnesaker.
Varme gensere, men ikke akryl!
Raggsokker.
A på alle eksamenene.
Fint undertøy fra Sonia Rykiel for H&M.
Kinobilletter.
Teaterbilletter.
Restaurantbesøk, men kanskje enda bedre;
Middag hjemme hos bra mennesker.
posted by madeleine @ 00:05  
2 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker