madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
onsdag, desember 16, 2009
Bitterbitch på banen


Jeg får abstinenser, vi hadde vært sammen så å si hele tiden i over en uke, og så plutselig skulle jeg jobbe og jeg slapp taket på hånden hans, han hadde andre ting å gjøre, han skulle på hobbyrommet sitt, og dit kan ikke jeg komme, så når han leker med kompisene sine som han skal hjem til i hele jula, blir jeg bitterbitch og sier det sånn, jeg gir ham dårlig samvittighet, og jeg vil det jo ikke, jeg hadde overhodet ingen intensjoner om å bli den jenta som kontrollerer gutten sin i senk, og det biller jeg meg inn at jeg fortsatt ikke er, men jeg ser stadig spor av henne, som om jeg er en todelt sjel med en ond bitterbitch som kommer frem når vanlige Madeleine blir grepet av lengsel.

Så sier jeg unnskyld for at jeg fremprovoserte dårlig samvittighet, for dette er forhåpentlig ikke "UTILGIVELIG!", som en helt annen ting jeg har gjort tydeligvis var, og da mister sa det, "UTILGIVELIG", fikk jeg en ro over meg og tenkte stille at nå. gikk. mister. over. streken, for jeg vet at det er egentlig annerledes, ingenting er utilgivelig. For det har nemlig sjefen min sagt.
posted by madeleine @ 22:40  
3 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker