madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, desember 18, 2009
Gladbilde


Merkelig fakta om Madeleine; da jeg var liten, var jeg overbevist om at en gang i året snakket kongen til meg. Inni mitt hode. Og hvorfor jeg visste det var kongen? Nei, det var jo han som var på enkronen, da, det visste jeg bare. Altså kong Olav. Og det skjedde i følge meg selv rundt juletider. Hva han sa? Ikke noe viktig på noen måte, men at han pratet, var nok for meg.

I ettertid tenker jeg at det kanskje var en annen konge som sto for snakkingen, men nok om det.

For det at Dronning Elizabeth tok toget i dag, ja det kan sannelig gjøre meg glad, men jeg blir desto gladere av det faktum at kong Olav tok trikken midt i rushet. Som dette bildet viser. Her kan dere lese om den unge kvinnen i setet ved siden av. Dette (altså konseptet kong Olav på trikken) er en av mine særs gode grunner for å beholde monarkiet.
posted by madeleine @ 22:13  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker