madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, desember 25, 2009
Have yourself a merry little christmas -


- har jeg valgt som themesang denne jula. Så det er kanskje nettopp derfor det var deilig å krype inn under teppet på egen sofa med egen katt og myse med øynene, skru av tven, sette ned tempoet, lese julehilsener, gråte litt, savne han fine sånn at det gjør vondt, føle seg litt alene, bli forkjøla, spise spaghetti ala capri, prate litt i telefonen, sette på Diana Krall sine julesanger, og da spesielt den tidligere nevnte, og det er veldig deilig å vite at nå kan jeg legge meg og sove så lenge jeg vil, og at pus passer på, for jeg tror hun skjønner jeg er litt molefonken, men det går greit, altså, bare molefonken. Og dett i desa.
posted by madeleine @ 23:45  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker