madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, januar 14, 2010
Det er neimen ikke lett...
...å konsentrere seg når det finnes så mange andre fine ting å gjøre. Du trenger eksempler, sier du?




Lage sitrusmann. Det ble hakket verre å skrelle klementinen i etterkant!




Lese om kontantstøtta. Hrmpf...





... i Feministhåndboka. Lånt av Prinsesse Lea.





Kikke ut på menneskene på Frederikkeplassen, det er så lett å se hvordan de går nå når det er snø på bakken, noen som går i samme tempo men tydelig ikke kjenner hverandre, prøver å bryte opp, par som går i takt og par som går i utakt. Og tenke på hvordan livene deres er. Sånn egentlig.




Eller bare se hvordan jeg og han fine vil se ut om tjue år. Pluss litt rynker, kanskje.
posted by madeleine @ 20:47  
2 Comments:
  • At 17/1/10 08:30, Blogger marie said…

    Helt enig = ) Finfine bilder <3

     
  • At 26/1/10 23:02, Blogger Carita said…

    Angående sitrusmann... Før jul hadde jeg med meg en klementin på julekonsertøvelse i Filla... Tror du ikke den nissen av en lillesøster tegnet et skikkelig søtt fjes på den?

    Den var klin umulig å ete...
    Vet ikke hva som skjedde med den tilslutt. Kanskje den tørka inn eller noe. Den ble ihvertfall ikke spist av meg.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker