madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, februar 12, 2010
Heldigvis

Foto: geirarne (Creative Commons) (Takk, Thomas!)


Heldigvis er det fortsatt nesten gratis (forutsatt at du har månedskort, men det har jo alle, hvis ikke er det bare 25 kroner) å ta trikken. Det er fortsatt lov å ta den lengste veien hjem, bare for å kunne sette seg ned, kanskje med god musikk på øret, og se på menneskene.

Sola er fremdeles blid, og snøen brisker seg som titusener av diamanter. Det er ikke så kaldt, du klarer det, for se så pent alt er. Og man får tid til å tenke. Til å høre ferdig sangene, ikke skippe for å bare høre de man liker best, fort, for man skal bytte trikk eller t-bane eller buss, så her skal det ikke lyttes.

Det er gratis. Snart skal jeg til San Fransisco for å treffe noen av mine absolutte favorittmennesker på denne jord. Og jeg har hørt rykter om at de har trikk der også. Kanskje jeg skal gjøre akkurat det samme der. Sitte på trikken og sanse.
posted by madeleine @ 11:01  
2 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker