madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
onsdag, mars 31, 2010
Du behøver ikke leite mer -
Snøen smelter og puslespillbrikkene faller på plass. Ting har rett og slett ikke gått opp siden desember, en og en har i hvertfall ikke blitt to, og jeg har vært en smule forvirret. Til nå.

Så det var deeer jeg la melka, ja!
Vent, vent litt, se heeer! Her er jaggu appelsinen jeg visste jeg hadde kjøpt også. Riktignok litt mindre nå, men en appelsin er en appelsin - og denne er min! Mon tro hva som gikk gjennom hodet mitt da jeg la den fra meg i grøfta.


PS! Har hatt to treningsøkter denne uka, mandag og i dag. Men jeg tror dere egentlig ikke kunne brydd dere mindre. Så jeg sparer dere. Så snill blir man av å trene!
posted by madeleine @ 19:42  
1 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker