madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
lørdag, mars 27, 2010
Treningsblogg: dag 3
Jada. Jeg føler meg litt teit som skriver om treningsøktene mine på internett. Men som sagt. Det er bare for å presse meg selv til å gjennomføre. Og det er jo ikke slik at du er nødt til å lese skvipet heller. (Men jeg ville sjekket ut linken på bunnen her!)

Beskrivelse av dagens treningsøkt:
- Rask gange til treningsstudio. 1,3 km.
- Tredemølle:
kort oppvarming,
2 minutter PÅ - 8,5-10 km/t
1 minutt AV - 5 - 6 km/t
- inntil jeg hadde løpt 3 km, cirka 24 minutter.
- Lett uttøying
- 2 * 10 situps, 3 * 10 ryggups.

Total distanse: 4.3 km.
Prosentdel av måldistanse:: 43%
Total tidsforbruk: cirka 40 minutter

Kommentar:
Har selvsagt laget en spotifyliste for trening. Ved hjelp av rask googling av musikk å trene til, klasket jeg sammen denne. Lover ingenting, men det virker for meg! Forøvrig er jeg åpen for forslag på ultimate treningslåter. Uptempo, åpenbart.
posted by madeleine @ 22:27  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker