madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
lørdag, august 07, 2010
En slags spørsmålsrunde
Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke oppdaterer spesielt hyppig.

Men jeg er også klar over at jeg har lyst til å skrive. Jeg har bare ikke lyst til å skrive om hva jeg gjør om dagene, sånn som mange andre gjør. Jeg vil prate om et ordentlig tema. Og jeg mener selv at jeg er enda flinkere til å skrive hvis jeg har en slags oppgave. Så, mitt forslag til dere som hungrer etter flere innlegg fra madeleine-fronten; gi meg en oppgave, et spørsmål, noe dere vil høre mer om.

Bring it on?
posted by madeleine @ 17:48  
3 Comments:
  • At 7/8/10 19:35, Blogger kristin said…

    Si meg, hva betyr adjø?

     
  • At 7/8/10 19:38, Blogger kristin said…

    Fortell om 1 dag som du alltid vil huske. Hva er de 2 beste bøkene du vet om, og hvorfor det? Hvilke 3 mennesker beundrer du mest? Hvilke 4 idretter har du lyst til å prøve, men har aldri turt? Hvilke 5 land har du mest lyst til å besøke? Hvordan vil du beskrive Madeleine, 6 år?

     
  • At 9/8/10 21:58, Blogger Thomas Misund said…

    Hvordan lager jeg den diggeste maten uten å bruke noe særlig mye penger?

    Hva er den kuleste datastrukturen?

    Hvilken studentaktivitet bør alle ha prøvd?

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker