madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
mandag, januar 24, 2011
Bursdagsskolen

Bilde av freakgirl / Debbie R. under Creative Commons-lisens


1. Bursdager er på ingen måte noe som skal forbigås i stillhet.

2. "Det er min dag i dag. Herregud for en herlig daaag!" burde være ethvert bursdagsbarns themesang på bursdagen. Takk, Åge Aleksandersen.

3. Slik skal en generisk bursdag se ut: bli vekket på senga med sang og hemmeligheter, alle smiler og er snille, og man er husket og elsket en hel dag i strekk. Legge seg med smil om munnen.

4. På bursdagen har man vetorett i ALT.

I morgen har jeg bursdag.
posted by madeleine @ 21:59  
1 Comments:
  • At 6/2/11 15:55, Anonymous Maria said…

    Gratulerer med dagen som var den 25. januar! Henger litt etter på blogglesningen, serru... Håper dagen din var fantastisk! :)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker