madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, januar 14, 2011
I veien
Siden sist har jeg
- mistet min relativt nye laptop i gulvet, det tok kverken på harddisken og jeg har ikke fått somlet meg til å kjøpe en ny en.
- da oppdaget jeg at jeg også har klart å tråkke på den gamle laptopen min slik at skjermen har knust.
- flyttet inn i egen leilighet med egne vegger og vinduer og pus og egen fantastisk flott kjæreste.
- i den nye leiligheten lar internetten vente litt på seg, det skal komme en mann til onsdagen, men så fant kjæresten ut at rett ved kjøkkenvinduet kunne vi snylte litt på naboens nett.
- hatt juleferie og nyttår litt her og der.
- begynt så smått å jobbe litt igjen.
- kjøpt skolebøker og psyket meg opp til skolestart på mandag klokka ni. Iii!
- fått interiørhetta mange ganger, men i tillegg gavekort på interiørkurs av kjæresten min. Så kanskje det går OK.
- hatt besøk av flott liten bebinevø og kost ham nesten i stykker.

Summa summarum (?) har det ikke helt vært bloggetid. Men nå kommer hverdagen, og da skal alt bli så mye bedre. Nesten. Cirka. Mm.
posted by madeleine @ 13:22  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker