madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
lørdag, februar 19, 2011
Vintersol
I dag sto jeg opp litt for tidlig, og dro rett til FotoVideo for å kjøpe mitt første speilreflekskamera. FotoVideo har nemlig flyttet cirka 6 nummere i samme gate, og har feiret dette med supre tilbud hele uken; i dag var det amatørspeilrefleksen til Canon; EOS 1000D. I butikken var det god stemning og service, kaffe, brus og kjeks til de ventende fotografene. Så fikk jeg min lille venn, og dro hjem for å bli nærmere kjent med den.

Senere, før sola forsvant for dagen dro jeg ut for å finne på noe. Sånt man gjør på lørdager. Jeg hadde tatt med min nye venn, dermed ble dagen grundig dokumentert, og det tenkte jeg å dele med dere.

Jeg, William og Rebølla dro ned til Aker Brygge for å slikke sol.

Photobucket

Rebølla var så lur og fin og glad, for hun kunne kjenne sola varme bittelitt hvis hun sto stille.

Photobucket

Så glad at man måtte slenge litt på håret og ha det fint.

Photobucket

Jeg var selvsagt også rimelig fornøyd med mitt flotte kamera som lager flott lyd.

Photobucket

Mens fuglene var litt mer alminnelige i vinterlandskapet.

Photobucket

Etterpå kom Michael, Josva og Nora, og vi endte opp på Peppes Pizza. Noen mer som gangstere enn andre.

Photobucket
posted by madeleine @ 22:04  
2 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker